jeenyy

Direktlänk till inlägg 16 november 2013

Första inlägget.

Av Jenny Andersson - 16 november 2013 23:10

Jahopp, första inlägget nu då, alltid lite akward, men aja..   

Dagen började med att klockan ringde redan vid halv nio pga gymnasiemässa, kanske inte så kul för er att höra på men där var jag iaf..

Därefter släpptes jag av vid idrottsplatsen där jag skulle möta upp Felicia. Vi skulle sedan ta en kort promenix på ca.40min in till centrum för lite shopping. Inte långt, jag vet. Men smart som jag var, drog jag på mig mina nyaste skor..aj säger jag bara..

Så där gick jag och letade desperat efter en busshållplats, utan lycka.. Jag kan ju säga att just då var inte mitt humör på topp men det fixades snabbt med lite shopping. 


Beroende av glitter som jag är så köpte jag både en glitter tröja, glitter nagellack och tro det eller ej, en glitter mascara! Jag köpte såklart annat också och bilder kommer imorgon då det är bättre ljus. 

Jag passade även på att köpa lite julklappar också, jag vet att det bara är den 16november och jag vet att det är långt kvar till jul. Men jag lovar, hade jag inte köpt nu så hade jag glömt bort det..     


Aja, nu vill jag bara tacka för dagen och hoppas på att ni vill fortsätta följa mig imorgon. 

Tack för mig, Godnatt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Andersson - 1 januari 2014 13:30


 

Av Jenny Andersson - 30 december 2013 19:00


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? -Jag åkte utomlands själv. (Bästa jag nånsin gjort.)    Har du några nyårslöften? -Nix, ska jaga vara ärlig tycker jag att själva idéen med nyårslöften är konstig.. Vill man förändra något kan m...

Av Jenny Andersson - 24 december 2013 17:15


            God jul alla, hoppas ni har det lika bra som jag idag. :) ...

Av Jenny Andersson - 23 december 2013 17:30


  1. Ariana Grande- Last Christmas. 2. Justin Bieber- Mistletoe. 3. Justin Bieber- Pray. 4. Busungarna- En Riktig Jul. 5. Band Aid- Do They Know It's Christmas.    ...

Av Jenny Andersson - 21 december 2013 17:15


    Dagen har varit minst sagt flängande. Till Borås, från Borås, till Simlångsdalen för att hugga gran hos mormor och morfar och sen hem för att klä den. Men mysigt var det iaf. Har dock inte riktigt fått den där riktiga julkännslan än, få...

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Jenny. Jag är en glad tjej från södra Halland som gillar att fördriva min tid genom att spela badminton, hänga me kompisar och kolla på rätt meningslösa tv-serier.
Så välkommen alla ni stalkers som verkligen inte kan få nog av mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards