jeenyy

Alla inlägg under november 2013

Av Jenny Andersson - 30 november 2013 14:49

 

Idag har jag och systra mi åkt till mormor och morfar för att baka pepparkakor.

Jag har inte träffat de på jätte länge så det var kul.

Kusinerna var även dom där och hjälpte till så gott dom kunde även om det mest innebar att mjöla ner hela golvet och kasta degen tvärsöver rummet samtidigt som dom skreksjöng "mössens julafton". 

Men riktigt mysigt har det vatt i alla fall.


 



Av Jenny Andersson - 28 november 2013 21:17







Idag har verkligen varit en jätte mysig dag. Jag och Felicia har nämligen "lekt bagare" inför den kommande skoljulmarknaden nu till helgen. Det gick jätte bra och vi fick jätte mycket gjort, fram till att vi skulle vända upp och ned på sockerkakan.. Jo vi kan ju säga att den var inte det minsta klar.. Den bara rann ut i en jäkla stor gröt pöl.. Hmm bra avslut.. Eller inte..
Aja nu har jag i alla fall avslutat min kväll med lite adventspyssel. Blev faktiskt helt okej tycker jag.

Förresten jag glömde berätta.. Idag när jag kom hem låg det ett kuvert och väntade på mig och jag blev verkligen as glad. Gissa vad det var, ett julkort från "The Montazamis"!
Love.


   



Av Jenny Andersson - 22 november 2013 14:47






Förstår inte hur jag ska kunna vänta i nästan ett år på nästa film.. Denna var så grymt bra, kan till och med tänka att detta är den bästa filmen jag nånsin sett, och jag har sett många filmer.. hehe ska försöka att kanske se den på lördag igen. XD

Lova mig att åtminstonde försöka se denna medan den går på bio, ni kommer aldrig ångra det. 


Av Jenny Andersson - 21 november 2013 17:32

 

Idag var jag och Felicia och skuggade samhällslinjen på grannskolan, efter det gick vi hem till mig och bakade världens gulligaste lilla pepparkakshus. Nu taggar vi bio, the hungergames, med vännerna.


Av Jenny Andersson - 17 november 2013 17:44


 


Idag har jag inte gjort så mycket mer än att låtit mina plugg papper typ döda mig inför morgondagens biologiprov..

..hmm.. jätte kul.. aja, nu vet jag i alla fall att insjöar inte växerigen på grund av brist på fosfor..

önska mig lycka till     



Av Jenny Andersson - 17 november 2013 11:00

       


Av Jenny Andersson - 16 november 2013 23:10

Jahopp, första inlägget nu då, alltid lite akward, men aja..   

Dagen började med att klockan ringde redan vid halv nio pga gymnasiemässa, kanske inte så kul för er att höra på men där var jag iaf..

Därefter släpptes jag av vid idrottsplatsen där jag skulle möta upp Felicia. Vi skulle sedan ta en kort promenix på ca.40min in till centrum för lite shopping. Inte långt, jag vet. Men smart som jag var, drog jag på mig mina nyaste skor..aj säger jag bara..

Så där gick jag och letade desperat efter en busshållplats, utan lycka.. Jag kan ju säga att just då var inte mitt humör på topp men det fixades snabbt med lite shopping. 


Beroende av glitter som jag är så köpte jag både en glitter tröja, glitter nagellack och tro det eller ej, en glitter mascara! Jag köpte såklart annat också och bilder kommer imorgon då det är bättre ljus. 

Jag passade även på att köpa lite julklappar också, jag vet att det bara är den 16november och jag vet att det är långt kvar till jul. Men jag lovar, hade jag inte köpt nu så hade jag glömt bort det..     


Aja, nu vill jag bara tacka för dagen och hoppas på att ni vill fortsätta följa mig imorgon. 

Tack för mig, Godnatt!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Jenny. Jag är en glad tjej från södra Halland som gillar att fördriva min tid genom att spela badminton, hänga me kompisar och kolla på rätt meningslösa tv-serier.
Så välkommen alla ni stalkers som verkligen inte kan få nog av mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards